Strategia biznesowa Roof Renovation oraz podejmowane działania w zakresie CSR, a także, można śmiało powiedzieć – rodzinne i pasjonackie podejście do koszykówki, przełożyły się bezpośrednio na naszą aktywność w sponsoringu Drużyny Młodziczek U-13 1KS ŚLĘZA ROOF RENOVATION WROCŁAW.
Wielokrotnie podkreślaliśmy przywiązanie do regionu, w którym koncentruje się nasza działalność biznesowa, stąd wybór partnera do umowy sponsorskiej był naturalny i intuicyjny.
Wyniki osiągane przez drużynę 1KS ŚLĘZA ROOF RENOVATION WROCŁAW, prowadzoną przez Mikołaja Michalaka i Michała Janiszewskiego, które po 12tu spotkaniach ligowych plasują zespół na drugim miejscu, dają realne szanse na wiosenne rozgrywki na szczeblu centralnym, co z naszej perspektywy doskonale wpisuje się w „sponsor experience” do którego dążymy.
Współpraca z Klubem, zaangażowanie we wsparcie rozwoju zawodników, obecność w mediach społecznościowych i podczas wszystkich rozgrywek, prezentacja logo ROOF RENOVATION na koszulkach zawodniczek i telebimach, osadza naszą firmę w świadomości społeczności lokalnej i pozwala nam budować kompleksową komunikację będącą stabilnym wsparciem dla działalności biznesowej. Budując obiekty logistyczne i przemysłowe, nie zapominamy o budowaniu relacji.